Denne kampagne blev lavet under min praktik ved Odense Aafart. Fokus for kampagnen var et skabe fokus på sociale medier omkring den specielle pris for vandcykel og milkshakes. Der var især fokus på det visuelle i kampagnen, med et stærkt fokus på produktfotos, som kunne bruges på diverse SoMe platforme.
Escape room kampagne - Odense Aafart
Denne kampagne blev skabt for at promovere escape roomet “Demons grip”, som blev afviklet ombord på Odense Aafarts både i samarbejde med firmaet Riddlehouse Escape Room. Jeg stod for at planlægge, producere og poste alt marketing omkring dette. Herudover stod jeg også for t lave guides til de ansatte, teste og finpudse escape roomet og andre småopgaver.
Til Rosé Festival Odense 2021 stod jeg for alt grafisk arbejde til print. Web og SoMe, dette inkluderede bl.a. forskellige designforslag til programmet og fuldt design af det endelige program.
Designforslag til festivalprogrammet
Endelig program – tryk på billedet for at se det fulde program
Tekster
Umbraco
“Umbraco Predicts Changing Trends for CMS Platforms in 2023” – Denne blog blev skrevet for den daværende direktør for Umbraco. Denne blog skulle positionere Umbraco som en førende spiller inden for deres område ved at give virksomheden bud for nye trends i 2023.
“En procent splitter Odense” – Denne artikel blev skrevet under kommunalvalget i 2017, hvor magasinet havde udvalgt en række kommuner, som de ønskede dedikerede artikler om.
“Turister er ligeglade med kommunegrænser” – Denne artikel udsprang af et debatmøde på “Kommunalpolitisk Topmøde” i Ålborg, hvor fokus var på, hvordan man kan vækste inden for turisme i kommunerne, hvilket Billund bl.a. havde god erfaring med.